Reklamacje I Zwroty

I. Procedura Reklamacji

1. Aby złożyć reklamację, należy wypełnić formularz reklamacyjny.

2. Prosimy o kontakt na adres e-mail: info@biogenlab.pll z tematem REKLAMACJA, NR ZAMÓWIENIA, w celu wysłania formularza i przyspieszenia oceny reklamacji.

1. Warunki reklamacji

1.1 Jeżeli w okresie gwarancyjnym wystąpi wada na zakupionym towarze, Kupujący ma prawo do reklamacji wady. 

1.2 Gwarancja dotyczy wyłącznie wad produkcyjnych, wad materiałowych lub niekompletności, ale nie dotyczy zwykłego zużycia. Zmiana stanu produktu powstająca w okresie gwarancyjnym z powodu jego zużycia, niewłaściwego użytkowania lub interwencji, nieodpowiedniej lub niewłaściwej konserwacji nie może być uznana za wadę. 

1.3 Kupujący musi powiadomić Sprzedawcę o wadach niezwłocznie po ich wykryciu, ale nie później niż 24 miesiące po otrzymaniu towaru.

1.4 Kupujący ma prawo, w przypadku defektu usuwalnego, domagać się usunięcia wady, uzupełnienia brakującego towaru lub rozsądnego rabatu od ceny zakupu towaru.

1.5 W przypadku wady nie dającej się usunąć, Kupujący może żądać pełnego zwrotu ceny zakupu.

1.6 Ponadto nie jest możliwa reklamacja wady towaru, o której Kupujący wiedział przed zakupem lub o ile w związku z istnieniem wady przyznano zniżkę od ceny zakupu towaru. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wadę wynikającą z charakteru rzeczy. Jeśli jest to wada, która może zostać naprawiona, kupujący nie ma prawa do odstąpienia od umowy lub wymiany towaru.

1.7 Gwarancja nie może być zastosowana w całości lub w części w następujących przypadkach:

-  wygaśnięcie okresu gwarancyjnego

- uszkodzenia mechaniczne, nieprofesjonalny montaż, nieprofesjonalna obsługa lub zaniedbanie rutynowej pielęgnacji

- stosowanie towarów w warunkach niezgodnych z ich parametrami środowiskowymi, dla których są przeznaczone, lub z innymi parametrami ustalonymi przez producenta

- towary zostały uszkodzone przez elementy lub przerwy w dostawie prądu

- towary zostały uszkodzone w wyniku nadmiernego obciążenia lub użycia z naruszeniem warunków określonych w dokumentacji.

 

2. Odpowiedzialność za wady i rozpatrywanie reklamacji

2.1 Sprzedawca odpowiada za wady towaru w momencie dostawy.

2.2 Niezwłocznie po stwierdzeniu przez Kupującego wady towaru, powinien on bez zbędnej zwłoki powiadomić o tym Sprzedawcę na adres e-mail info@biogenlab.pl oraz przesłać Sprzedawcy pocztą elektroniczną dokumentację fotograficzną wady. Jeżeli Kupujący nie zawiadomi o wadzie bez zbędnej zwłoki i będzie nadal korzystał z towaru, prawo do wadliwego świadczenia nie zostanie przyznane.

2.3 Kupujący zobowiązany jest do szczegółowego opisania wady lub przyczyny reklamacji i udokumentowania jej fotograficznie oraz postępowania zgodnie z procedurą reklamacyjną. W tym celu Kupujący może skorzystać z Protokołu Reklamacyjnego, który znajduje się tutaj.

2.4 Sprzedawca zobowiązany jest do niezwłocznego podjęcia decyzji w sprawie reklamacji (uznania lub nieuznania reklamacji oraz przyczyny odmowy uznania reklamacji) w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia.

2.5 Sprzedający następnie, po akceptacji wady towaru, podejmie decyzję o rozstrzygnięciu reklamacji poprzez:
a) zwrot Kupującemu części ceny zakupu stosownie do rozmiaru szkody, przy czym Kupujący może zatrzymać towar
b) dostarczenie Kupującemu nowego towaru, przy czym Kupujący może zatrzymać oryginalny towar.

2.6 W przypadku, gdy Sprzedający nie będzie w stanie dostarczyć Kupującemu nowych towarów, Sprzedający poinformuje Kupującego o sposobie rekompensaty z tytułu reklamacji.

 

3. Odstąpienie Sprzedawcy od Umowy kupna

3.1 Do czasu odbioru towaru przez Kupującego, Sprzedający ma prawo odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny, poprzez poinformowanie Kupującego, że nie może dostarczyć towaru i zwróci całą zapłaconą cenę zakupu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone Kupującemu w wyniku odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży

 

 


II. Procedura Zwrotu


1.Warunki zwrotu

1.1. Mamy 14-dniową politykę zwrotów, co oznacza, że ​​masz 14 dni od otrzymania przedmiotu na zwrot swojego zamówienia.

1.2. W celu zakwalifikowania przedmiotu do zwrotu: Przedmiot musi zostać odesłany w takim samym stanie w jakim został otrzymany. Przedmiot powinien pozostać odesłany jako nieużywany.


1.3. Aby rozpocząć procedurę zwrotu, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy na stronie lub pod adresem e- mail: info@biogenlab.pl z tematem ZWROT, NR ZAMÓWIENIA, w celu wysłania formularza zwrotu. 

1.4. Należy zauważyć, że jeśli zwrot nie jest spowodowany naszą winą, klienci są odpowiedzialni za nadanie paczki zwrotnej. Po otrzymaniu zwróconych produktów i ustaleniu  i akceptacji zwrotu zwrot środków realizowany jest do 7 dni roboczych.

2. Zwroty pieniędzy

2.1. Powiadomimy Cię, gdy otrzymamy i sprawdzimy Twój zwrot. Następnie poinformujemy Cię, czy zwrot został zatwierdzony. W przypadku zatwierdzenia otrzymasz automatyczny zwrot kosztów przy użyciu oryginalnej metody płatności.